Este foarte ușor să fii dependent de Uber, dar schimbările din ultima perioadă au fost mai degrabă pentru beneficiul șoferilor, mai mult decât pentru cei care călătoresc în fiecare zi sau în fiecare săptămână cu ajutorul serviciului de ride-sharing.

Dacă în ultima perioadă ai simțit că tot mai mulți șoferi de Uber îți anulează cursele după ce inițial le acceptă, are legătură cu o schimbare introdusă de curând. Inițial, un șofer Uber nu putea să vadă unde vrei să mergi, decât după ce te urcai în mașină.

Astfel, în mod inevitabil, la tine ajungea cea mai apropiată mașină. Nici un șofer nu avea un motiv să-ți anuleze cursa și, cu atât mai puțin, să te roage pe tine să o anulezi. Ca idee, dacă șoferul pare că vine spre tine, dacă anulezi comanda, ești taxat cu prețul unei curse minime, 7-10 lei, în funcție de unde te afli în România.

Cea mai recentă actualizare anunțată de curând de Uber pe blogul oficial al companiei se referă la review-uri și oferirea unui bacșiș. În trecut, mecanismul implica să ieși din mașină și să aștepți ca șoferul să confirme încheierea cursei. Din acel moment, puteai oricând să asociezi un calificativ cursei efectuate sau, eventual, să dai un bacșiș șoferului, dacă te-a încântat în mod deosebit călătoria.

De acum înainte, în orice moment al cursei, de când te-ai urcat în mașină și până la câteva zile după, poți acorda un compliment, rating pozitiv sau unul groaznic. Astfel, nu mai trebuie să te chinui să-ți aduci aminte ce ți-a plăcut sau te-a supărat la o cursă. Dacă mașina este murdară, miroase urât sau șoferul este agresiv în trafic, îți poți manifesta imediat dezamăgirea printr-un rating de o stea, două, trei, patru sau cinci.

Cei de la Uber au ținut să menționeze că feedback-ul oferit de clienți va fi folosit pentru o analiză mai atentă a problemelor legate de navigație sau de locația punctelor de preluare. În teorie, calitatea serviciului ar trebui să crească, dacă nu cumva vei renunța la el pentru că te frustrează șoferii care anulează curse.

Sursa articolului