Chiar dacă Facebook Stories nu a ajuns nici pe departe la popularitatea funcţiei similare din reţeaua Instagram, asta nu va opri Facebook din a încerca să obţină profit de pe urma acesteia.

Potrivit statisticilor furnizate de administratorii reţelei de socializare, secţinea Facebook Stories este frecventată de aproximativ 150 milioane de utilizatori în fiecare zi, sufficient pentru a justifica target-area acestora cu reclame.

Aflate deocamdată la stadiul de testare, reclamele afişate la secţiunea Facebook Stories iau forma unor clipuri video cu lungimea de 15 secunde, pe care le putem sări imediat după afişarea iniţială.

Observate mai întâi de utilizatori din Brazilia, clipurile vor fi în cele din urmă însoţite de link-uri către pagina produsului promovat, la fel ca reclamele afişate deja în reţeaua Instagram. De altfel, companiile interesate de promovare în reţeaua Facebook vor putea migra foarte uşor reclamele video distribuite deja pe Instagram.

Având în vedere faptul că secţiunea Stories este pe cale să depăşească News Feed în privinţa numărului de postări, decizia Facebook de a introduce reclame la această categorie ar putea avea un impact semnificativ asupra veniturilor realizate. Rămâne doar de văzut dacă nu cumva apariţia reclamelor va tempera apetitul utilizatorilor pentru postările Facebook Stories.

 

Sursa articolului