Poate nu ai fost niciodată un fan Facebook Stories, dar este mult mai puțin probabil să devii acum, după ce a început să includă reclame.

Au trecut 14 luni de când cei de la Facebook au clonat cu un entuziasm teribil întregul concept și fiecare detaliu din Snapchat Stories. În secunda doi, au introdus același mecanism în Instagram, Facebook și WhatsApp. Au așteptat să crească numărul de utilizatori și, acum, a sosit momentul monetizării.

Facebook Stories nu a crescut nici pe departe la fel de sprinten ca Instastories. Acesta este și motivul pentru care ai posibilitatea să-ți duci automat povestea din Instagram pe Facebook. Se pare însă că toate tacticile adoptate de inginerii companiei lui Zuckerberg au funcționat, iar acum, respectiva funcția a atins pragul de 150 de milioane de utilizatori în fiecare zi.

În cazul în care nu vedeai suficient de multe reclame pe Facebook, compania a decis să ți le servească și pe Facebook Stories, conform celor de la Techcrunch. În prima etapă de propagare, noul tip de reclame vor fi introduse în Statele Unite ale Americii, Mexic și Brazilia.

În privința formatului, vor avea între 5 și 15 secunde, vor fi de tip video și, momentan, poți să sari peste ele cu un gest de swipe. Nu există nici o formă de interactivitate atașată reclamelor din Facebook Stories. Nu poți să dai click pe el ca să ajungi la o adresă de internet sau o pagină publică de Facebook. Dintr-un punct de vedere, vor fi precum reclamele de la TV, doar că pe verticală în loc de orizontală.

Cei care au deja reclame pe Instagram Stories pot opta cu ușurință pentru portarea lor către noua platformă de advertising. Rămâne să vedem cât de puțin va dura până când vom vedea noile reclame și în România. Probabil că este o chestiune de câteva săptămâni.

Sursa articolului

Adaugă comentariu