Fasolea pe care o cumperi la hipermarket are șanse să fie de producție autohtonă, dar de multe ori vine de te miri unde, iar cazul actual e unul special.

Uneori, când te plimbi prin hipermarketuri și caști ochii la etichetele produselor, ai șanse să găsești diverse greșeli, pentru că a greși e omenește. Se întâmplă peste tot, mai ales într-un loc unde ai de etichetat mii de produse. Uneori îți scapă și o belea, iar dacă ai ghinion, cineva o vede și o pune pe net, ca să râdem cu toții.

În magazinul Kaufland din cartierul Vitan, București, însă, lucrurile au mers mai departe de atât. Dacă mai ai șanse să găsești typo-uri diverse prin etichete, de data asta găsești un mesaj mult mai interesant. Dacă vrei să-ți cumperi niște fasole și ai vrea să afli care e țara de origine, n-ai să descoperi asta, pentru că ești întâmpinat de mesajul: ”cască ochii în plm”. Scurt și la obiect.

Cel mai probabil, un angajat n-a căscat ochii când trebuia, iar superiorul i-a lăsat un mesaj care a ajuns mai departe decât trebuia. Oricum ar fi, lumea are un motiv de distracție.

Sursa articolului