YouTube a pregătit o serie de opțiuni care să-i ajute pe creatorii de conținut să facă bani fără să spere doar la reclame.

În câteva orașe, YouTube are magazine în care sunt vândute produse reprezentative pentru anumite canale de succes. Ideea aceasta va fi extinsă și, odată cu ea, creatorii de conținut vor avea oportunitatea să facă bani și fără reclame. Opțiunea a fost disponibilă, până acum, doar unor canale care testau dacă funcționează sau nu.

Odată cu schimbarea anunțată acum, YouTube permite utilizatorilor din Statele Unite ale Americii, care au peste 10.000 de abonați la canalelor lor, să listeze produse într-un magazin online. Vor fi, în general, obiecte personalizate și reprezentative pentru acel canal.

Acestea vor fi vândute mulțumită unui parteneriat între YouTube şi Teespring. Se vor regăsi căni, tricouri, magneți de frigider, păpuși sau alte obiecte marcate cu logo și grafica specifice canalului.

Optiuni noi YouTube bani

Partea mai bună la această afacere e că YouTube nu-și ia partea, cum face Google cu magazinul Play. Ca fapt divers, Joshua Slice, un beta tester pentru magazin, a reușit să ajungă la venituri de un milion de dolari în 18 zile.

A doua ramură de monetizare pe YouTube, fără reclame, va fi prin abonare la canal. Pentru cei care au peste 100.000 de abonați va fi opțiunea să ceară bani de la abonați ca să aibă acces la conținut înainte. Pentru cinci dolari pe lună, primesc conținut exclusiv, emoji personalizate în chat şi alte avantaje mai mult sau mai puțin însemnate.

Totodată, va mai fi o opțiune care n-are treabă cu monetizarea, ci cu conținutul. Canalele vor putea difuza premiere sub formă de live-uri. Altfel spus, vor putea face ce face televiziunea clasică. Firesc, pentru că vorbim de online, funcționalitatea va integra și un live chat. Abonații vor putea puteau să plătească o sumă către creator pentru afişarea comentariilor mai sus în listă. Aproape ca la videochat.

Sursa articolului